Witam!
Octavia 00' 1,9tdi na niskich obrotach jest w zasadzie optymalnie lecz 1500-2000 praca silnika jest niezwykle głośna. miałem problem z napinaczem paska alternatora który został wymieniony przez mechanika. Wszystko wróciło do normy ale na 300 km. Po przejechaniu tego dystansu warkot powrócił. To była 2 wymiana napinacza w ciągu 15 tyś km. Słyszałem od dwóch osób że to może być problem z kołem dwumasowym. Mechanik oglądał i stwierdził że wygląda ok, choć nie wyklucza że to właśnie koło odpowieda za ten hałas. Przejechane 240-250 tyś.
Jakieś doświadczenia?Pomysły?
Wymiana napinacza bez wymiany sprzęgiełka może zakończyć się urwaniem ramienia napinacza. Zawsze wymienia się oba elementy łącznie z rolką prowadzącą (oczywiście jeśli takowa występuje a w AHF występuje)
Zamieszczone przez DamPo
Słyszałem od dwóch osób że to może być problem z kołem dwumasowym.
z tego co piszesz to chodzi o przednie koło. Dobrze słyszałeś że daje to taki efekt ale wymień pierw sprzęgiełko alternatora
NFPNorth-West
2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm WARSZTAT www.dsize.pl ->CENNIK warsztat 01.01.11<-plik do pobrania tel. 790226060 spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]
Komentarz